Herr Vinter och Fröken Samordnare

Herr Vinter har kommit till stan och i morse var det julkalenderpremiär. Egentligen borde Ungdomsfullmäktiges samordnare vara lite för gammal för att titta på julkalendern... Men vad ***, jag måste väl väga upp alla vuxenpoäng jag har i övrigt. (IKEA-kort, Medmera-kort, bil, lägenhet, jobb, kavaj osv)

Här om dagen var jag, Andreas (Bygg) och Sandra (ordförande) och bowlade, vi passade också på att möblera om kontoret. Kan ladda upp en bild när det är klart (vi ska nämligen få en soffa - wohooo)

I eftermiddag är det KOMPEACE-möte och jag hoppas vi kan hitta på något kul för att sprida vårt budskap om kärlek och mångfald.

Sen tänker jag faktiskt checka ut från kontoret, kommer tillbaka på tisdag igen. Men arbetet rullar på som vanligt - Sandra  och resten av styrelsen får sköta maskineriet när jag är borta.


Ungdomsrådsmöte/"Stormöte" i morgon kl 17 i A-salen - DON`T FORGET!


Det är kul att gå på möteHerr VinterOrförande Sandra bowlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0