ungdomsråd

ALLA BORDE SKÄMMAS! av er som inte va på ungdomsrådet idag. Vi var 6 personer här som satt och skulle diskutera och planera. Iaf vill jag välkomna Julia Gårdö som va på sitt första möte idag, superkul! :)

Vi har iaf kommit fram till lite bra saker och jag måste bara erkänna att vi ÄGER! hihi :)
Vi borde vara mkt glada över att vi får en sån stor chans att påverka här i Nyköping genom vårat kära ungdomsfullmäktige och vill du vara en del av någon arbetsgrupp så är det bara att skriva ett meddelande till oss på facebook så kan vi skicka ett schema. Do it, du kommer inte ångra dig.
Detta är mitt första år i NU och gud så skoj jag har de, alla människor är väldigt trevliga och toppen. Det är mkt flams och skratt blandat med engagemanget för att utveckla Nyköping till en bättre plats för oss ungdommar :)

Kram på er alla, Fia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0