Inspirerade inspirationshelg.

Hej!

Efter att ha gått i ett hela helgen, så kan jag äntligen andas ut. Sveriges ungdomsråd hade en inspirationshelg här, och ungdomsfullmäktige höll i det. Så alla fullmäktige personer har jobbat jätte hårt och det har varit sjukt roligt och inspirerade.
Det tråkiga var väll att man inte riktigt kunde umgås så mycket med alla u-rådare som man skulle vilja. Eftersom man sprang runt och fixa och dona och vid ett tillfälle lekte GPS (vilket jag var väldigt duktig på).
Men de här helgerna är alltid så sjukt givande, spelar ingen roll vad man är där som, deltagare eller som funktionär och arrangör det är alltid givande. Man lär sig massa grejer och lär känna nya människor. Man sover även väldigt lite så jag har lyckats dragit på mig en förkylning. Fast vad kan man förvänta sig när alla tar med bakterier från hela Sverige? Men det är så värt det!
Egentligen så borde helgen gått till pluggande men det kan man ta igen sen...
Så nästa grej är FN-rollspelen i Kalmar v.10. Och UMRs kongress 12-14 mars vilket är samma vecka, så jag kommer nog vara ganska död efter den veckan. Men längtar sjukt mycket!
Men hoppas ni har sovit mycket i alla fall!
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0