måndag morgon

Jag hakar på trenden med att blogga i denna blogg. Tur att jag får träffa så mycket ungdomar så jag hänger med i trenderna...

Idag ska jag på stabsmöte, det kommer inte bli så många fler heller. För 1 april byter Ungdomsfullmäktige plats i kommunorganisationen och blir en del i kommunledningskanslit. KD (kommundirektörens) handläggarstab blir då ett minne blott.

Nåväl. På torsdag är det ungdomsfullmäktigemöte, hoppas att det blir mycket folk! Då ska ungdomarna rösta om de vill ha cykelväg på östra storgatan. Om de vill det så går motionen till KS.

Herregud vilka tråkiga saker jag skriver. Ska försöka komma på något roligare än organisationsförändringar och motioner. Hm...


hm....

.....

Jag äter choklad. Det är gott.

/Samordnaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0