No meeting today?

Jag glömde min mobil imorse men tänkte att det är säkert något möte och annars kan man ju alltid hälsa på Ebba. men vad händer? Jo jag går till kontoret och får reda på att Ebba är sjuk. Höll dock hoppet uppe om att någon skulle komma hit på NU-gruppsmöte. Det har ju ingen gjort så jag gissar att ni som har mobiler har blivit informerade om att det inte blev något.

Well well. nu sitter jag här ensam i alla fall och försöker göra vettiga saker som behöver fixas. Vi har till exempel  fortfarande ingen mat till UMRs kongress hm... Jag blir nog kvar här ett tag till...

Ha en bra dag så kanske vi ses på möte om Ungdomens dag (rim) imorgon :)

//bellalalalalalalalala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0