Ungdomens Dag

"Då var bloggoskulden tagen", tänkte jag skriva som en fantastisk inledning på inlägget.
Dessvärre hann minnet ikapp mig med informationen att det redan hände för ett tag sen.
Men det här duger väl?

En stund efter kl 16 stövlade en försenad Julia in på kontoret idag för att finna Fru Samordnare och Herr Ordförande diskuterandes KOM-festivalen med Kenneth från Studiefrämjandet och gav sig in i diskussionen, som trots den magra skaran flöt på, den här gången med endast EN skrattattack från min sida, angående en historia jag inte tror uppskattas här på bloggen...

KOM-festivalen är för de som inte vet en festival på Aktionskammaren den 15 juni, som kanske ersätter Betonggalan vi bestämt att inte ha i år, med temat Kärlek & Mångfald. Temat har vi tänkt visa med mat från lite olika kulturer, kanske lite work-shops och en fond (som vi förhoppningsvis ska skapa) man kan söka pengar ur för arrangemang med detta tema. Det är till den fonder våra intäkter går.

Simma lungt, hajar finns det ju inga här!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0