update från sollefteå

Tjolahopp tjolahej, Fia här
Tänkte slinka in ett litet inlägg om min och Byggs helg i Sollefteå. Kort och gott: DEN VA AWSOME! Så tack alla som va där och gjorde allt så bra.
Vad gjorde vi då? Kanske ni undrar..
Jo, denna inspirationshelg var inriktad på marknadsföring och vi hade en kanonföreläsning med en tjej vars namn jag nu har glömt bort. PINSAMT! Men iaf, föreläsningen var riktigt bra, så nu har vi kommit tillbaka fullproppade med konkreta och härliga tips på hur vi kan göra oss sedda och hörda :)
Helgen i övrigt var bättre än förväntat. Jag trodde knappt att de fanns så många trevliga människor som nu skulle samlas på ett och samma ställe. Inte en enda dum kommentar eller ett enda onödigt yttrande om någon eller något föll in i mitt öra.
Maten då? Kanske ni nu tänker. Hur var den? (Jag hade iaf tänkt på de)
Jo tack, jag som är en matälskare var lycklig upp över öronen för vilken god mat vi fick. OCH HUR MYCKET MAT VI FICK! Det kändes som att vi åt och åt och åt hela tiden och jag tackar gud (mattanterna) för de.
Sen hade vi en underbart rolig tripp till en pulkabacke där alla halvt frös ihjäl. Även mina vantar.. Men kul var det och fort gick det så jag var mer än nöjd :)
Jag märker att jag använt ord som underbart och awsome och toppen galet mycket men det var verkligen toppen. ALLTIHOP!

Så med detta tackar jag och Bygg för oss. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0