Update från Ungdom Mot Rasism-kongressen

Jag vill stolt presentera Ungdom Mot Rasisms (UMR) nya styrelse:
Anton Landehag, ordförande
Jassa Puljanovic, vice ordförande
Ellen Rue, Ebba Friberg, Calle Berglund, Niclas Persson, och sist och faktiskt minst, våran alldeles egna Nyköpingstjej ISABELLA ANDERSSON!
Grattis grattis alla till förtroendet ni fått. Jag ser med spänning fram emot ett nytt, härligt och berikande år inom organisationen. Framför allt ser jag fram emot alla nya grymma människor vi kommer att få möta på gator och torg, i lokaler och på möten, på utbildningshelgen och nästkommande kongress.
TACK, vill jag säga till alla dom som varit aktiva och engagerade under året och framför allt tack till Ola Karlman. Han har varit en lysande ordförande, föreläsare, förebild, pappa och kille. Med ett stort och brinnande intresse har han tillfört så galet himla mycket till UMR. Vi kommer alltid att se upp till dig och älska dig.
Årets kongress har varit otroligt rolig och givande med vilda och härliga diskussioner och debatter. Visst, jag har ingen tidigare kongress att jämföra med men man vet ändå vad som är awsome och vad som är skit. Detta va super awsome!
Lycka till alla människor som bestämmer er för att gå ut i kampen mot rasismen. Lycka till alla ni människor som tar debatten. Och tack för mig, vi hörs snart igen :)
/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0