Brandlarm

Mitt under pågående graffitimöte (som vi förövrigt bara var två personer på, samordnaren inräknad) gick brandlarmet.  Jag kan tala om för vem som än läser här att Bbrandlarmstjutargrejen sitter precis utanför mitt rum så tinitusen är nära. Såklart gick vi som var kvar i korridoren ut till förutbestämd plats. 

Väl där, frysande huttrande och något irriterade eftersom att larmet gick 16.35 strax innan hemgång fick vi reda på att det var tjejerna i receptionen som poppade popcorn. Trevligt för dem, hoppas att de bjuder. 

Nog om det


Imorgon kommer Ungdomsfullmäktige att vara på Gymnasiemässan och informera om vår verksamhet. Jag hoppas att vi ses där! Mässan är i Multihallen i Rosvalla. Alla gymnasieskolor kommer att vara representerade så kom dit om ni ska göra ert gymnasieval snart.


Stay in school

Linn, samordnare


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, skadeglädje är den bästa glädjen. Jag kunde inte komma idag men jag försökte verkligen. Kommer vara närvarande på nästa där imot! Hoppas på att fler kommer med, vi har ju feta planer för detta! :D

2011-10-19 @ 21:29:26
URL: http://linneadahlbo.blogg.se/
Postat av: linn, samordnare

Härligt att höra Linnea!

2011-10-24 @ 10:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0