Grym höst på ingång

Tjabbahejsan!

Det här är ungdomsfullmäktiges nya samordnare som har slagit sig ner för att presentera sig lite och för att tala om för alla att Ungdomsfullmäktigehösten kommer att bli grym!

Jag heter Linn Lidberg och jag är 19 år gammal.
Jag har mörkt lockigt hår och en glad mun.

Jag tycker om godis men inte lakris eller gelégodisar.
Jag tycker om sallad men inte majs, rödlök eller den vita kapriga på salladsbladen.
Jag är skoberoende och har alldeles för många par skor hemma.

Jag har själv suttit med i Ungdomsfullmäktige i fem(!?) år, tre år i styrelsen varav ett av dem som ordförande.
Jag brinner för ungdomsfrågor och tycker att det är superultramegacoolt att vara med att förändra Nyköping till det bättre för oss ungdomar!

Jag, jag jag jag. Alla mina meningar börjar visst med jag.. Inte bra.

Tillsammans med Ungdomsfullmäktiges häftiga och engagerade ungdomar hoppas jag att vi kommer att göra stordåd!

Vi börjar med skolturné (igång just nu), utbildningshelg och kongress!

Om ungdomsfullmäktige inte har varit på sin skola och inormerat om vår verksamhet än, ta kontakt med rektorer eller lärare och säg att ni vill ha dit oss och att de ska kontakta mig så snart som möjligt!

Jag hoppas att vi gör hösten grym!

Allt gott
Linn Lidberg, samordnare NU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0