Häftig vägg, häftig vecka

Hola Amigos! Såg ni bilden Karin la upp igår? Livebild från ommålningen på kontoret, det blir sjukcoolt. Jag tänkte mest bara informera och inspirera lite inför den kommande veckan. Here it goes! Idag måndag kommer PR-gruppen att samlas för att filura kring månadsbladet som ska börja skickas ut i februari och så kommer de att få anmäla sig till att vara med på bilderna till vår nya grafiska look. Om man är intresserad av att veta mer om det här föreslår jag att man kontaktar mig snartast möjligast - skicka ett mail till [email protected] Imorgon har BussigtVärre gänget möte, de ska fundera över vad de kan göra för att förbättra kollektivtraffiken. Kan bli coolt. På onsdag ska jag ha möte med Bissarna som arrangerar Gästabudsbollen, vi ska prata om Fotboll Mot Rasism och om hur vi får in det under turneringen. På eftermiddagen sedan träffas jag och Kompeace gänget för att plöja igenom alla hundratusen punkter på dagordningen. It's gonna be LEGEN..wait for it...DARY!! På torsdag ska styrelsen skriva stadgar. Och sedan efter det kommer målarna tillbaka och ska gör klart min vägg. Supermegakul. Och sist men inte minst, på fredag ska jag och Fröken ordförande på Nyköpings Idrottsgala för att dela ut pris. Hur coolt?! Välkomna att kliva in på kontoret för att hälsa på, och välkommna att delta på våra möten. Vi behöver alltid fler som är med och funderar! Alltid! Ha en kalasvecka! Linn, samordnare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0