Leker ball på stadshuset

Hallå alla fina människor!
Det var meningen att jag skulle vara här på "ett snabbismöte" som Linn sa, men sitter fortfarande kvar...
Det luktar sprayfärg som fan och Linn springer runt och sniffar hela tiden. Sen är hon orolig för att det ska lukta imorgon bitti, man kan ju hoppas att det lagt sej då! Förmodligen kommer vi kika in genom fönstret snart, tror det blir asballt! Haha, Linn nyss "Ska vi öppna fönstret?", jag "Äh, jag störs inte av det" Linn "Men tänk om man dödar några hjärnceller..."

På styrelsemötet idag gav vi lite förslag vad vi ska gå igenom på nästa UF möte. Dessutom ska vi på nästa styrelsemöte få en utbildning av NTF. Intressant! Visste ni att man möter någon som kör alkoholpåverkad i trafiken lika ofta som man möter en taxibil?

Just nu sammanställer Linn alla förslag som kom in på Typ En Vinter Festival. Det är en hel del!
Jag ska störa henne nu och kika in, tydligen har det blivit lite rött på väggen enligt samordnaren. Men med henne vet man aldrig!

Tjing!
Karin, sekreterare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0